kom precis på att det kommer bli vår i år igen!

Heeeeeej bloggen!!!
Asså åååååååååååååååh jag fick en sådan klädinspiration när jag kom hem idag!!! Letade igenom mammas klädlådor och hitta lite världens bästa kläder och så har jag fått upp världens bästa våroutfit i hjärnan inräknat den vita jackan från monki som jag nästan köpte idag (ska köpa den imorgon!!!!!). Hur som helst vad jag lääääängtar till våren nu när jag vet exakt vad jag ska ha på mig!! En dag i vår ska jag ha den blommiga långa klänningen, mina röda manchesterskor med turkosa skosnören, världens snyggaste knallröda väska från accent (kanske inte kommer inträffa i verkligheten höhöhö), min stråhatt med blommigt band och den vita jättefina monkijackan. Vår nu!! Hahahaha. Blir nästan stressad över att jag inte kommer hinna med alla mina outfittar som jag har kommit på nu!

Det blir ju så på våren att klädinspirationen alltid flyger upp i taket eftersom (enligt mig) är november-december-januari oftast de sämsta klädmånaderna eftersom höstmodet känns lite flera månader sedan och vårkläder är lite för långt bort och så hamnar man någonstans mittemellan och så är man ofta på lite grått humör och i och med det slutar klädvalen allt för ofta med en stickad tröja och strumbyxor eller någon klänning som man har haft tusen gånger. Så nu när det är början på att börja närma sig vår blir man plötsligt jätteglad igen och börjar komma på precis vad man vill ha för stil i vår haha! Alla fall i min hjärna är det så. Och oftast blir det inte alls de som man tänker nu som man faktiskt har på sig för övrigt eftersom man alltid kommer på nya perfekta outfittar allt eftersom tiden går. Mycket konstig värld. 

Lalalalala jag gjorde matteprovet idag. Najselinajs.


Nu ska jag kolla på one tree hill, läsa svindlande höjder, sova och sedan vakna springa till skolan ha naturkunskap, samhällskunskap, trycka screentryck och sedan ha dubbeltimme i matte. Trevligt trevligt (för övrigt, vår mattelärare tycker att trots att alla mattelärare är på kurs och alla andra matte C grupper får ledigt, tycker han att just vi ska ha vikare och ha vår dubbeltimme. Kul Tobias säger jag bara. Vi ligger ändå alltid tusen år före alla andra grupper på slutet. Vår mattelärare kanske är tidspessimist.)

och förresten Anita jag har glömt en kärlekshistoira hemma hos dig lixxom! Alltså filmen haha.
//Tesse 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback