och så blev det vecka nio

Hej!
Som vanligt så är min familj typ alltid en timme försenad när vi ska åka någonstans. Allt tar alltid för lång tid, men hur som helst ska jag till fjällen typ nästan nu! Så vi ses efter sportlovet everybody! Var på inte-bio med Mira, Amanda, Lisa och Signe igår. Det var meningen att det skulle vara bio men istället åkte vi hem till Lisa på grund av inkompetenta människor osv. Men det var galet najs hos Lisa med, utom att jag typ dog när jag skulle gå upp vid åtta och åka hem och packa och göra jag vet inte ens vad, typ skära grönsaker och damsuga och grejer. Lisa var snäll och gjorde världens bästa macka till mig hoho. Med tomat och allt. Tack och hej leverpastej vi ses om en vecka.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback