Tesse har bloggat galet senaste dagarna

Hej killar och tjejer
I helgen måste jag måla klart min avatartavla! Fattar inte riktigt hur det ska gå till måste jag säga. Vi har i alla fall vernisage på onsdag och den måste vara färdig och hunnit torka då... öhm. Liksom oljefärg. Alltså MÅSTE den vara klar imorgon för då borde den vara torr på tisdag.

btw, vill ni se hur grymma vi södralatinbildare är kan ni ju kolla http://bildformar.blogspot.com/.

Ibland undrar man varför bloggstatistiken stiger vissa dagar. Liksom varför har vi haft dubbelt så många besökare senaste dagarna jämfört med vad vi brukar? Mycket skumt.


Japp. Jag och mina failade bilder av ytterst dålig kvalité. Planerna för dagen är i alla fall att träffa Karro, var ju länge sedan nu! Sedan får jag se var vinden vänder helt enkelt.

Puss och kram

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback