ibland älskar man ju sverige...

Det har varit en riktigt skön vecka faktiskt. Slutat innan 13 varenda dag insåg jag precis. Drog förbi malins praktik igår och klippte mig, mittemot södra station, kan det bli bättre liksom? Sjukt bra för mig hehe, blev väldigt nöjd! Idag skulle vi undersöka duvors beteende under biologilabben... och så kom snöstormen. Det var inte en enda duva på hela medis när vi kom dit. Hur ofta händer det? Åkte och shoppade sen i alla fall. Köpte en del saker men sen insåg jag att allt kräver ungefär en temperatur på minst 10 plusgrader för att kunna bäras. JAG ÄR TRÖTT PÅ VINTERN!
Speciellt kollektivtrafiken är ju underbar. Höll på att svimma idag på tåget. Det hade stått stilla mellan två stationer jättelänge, det var jättemycket folk och ingen luft. Sen insåg jag att jag inte hade ätit sen halv elva, klockan var då halv sex. Jag började kallsvettas och allt snurrade plötsligt. Var nog någon sekund ifrån att falla ihop när jag kände att jag var tvungen att sätta mig ner på golvet och sätta huvudet mellan knäna. Jag funderade lite efter det, inte en enda person frågade hur jag mådde. Skulle det verkligen ha hänt i något annat land? Ganska tveksamt.




nilen är cool

Ta mig tillbakaaaaaa. Eller kanske inte nu förresten... snacka om att vi har timing förresten, vi lyckades pricka in egypten mellan hajen och alla demonstrationer och sen var vi i thailand två månader innan tsunamin också..

Nä nu kanske man borde sova.
Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback