aaaalways I wanna be with you and make believe with you

and live in harmony, harmony oh love.. aah jobbiga låt..

Sitter och kämpar med min biologirapport... ärligt talat är det rätt intressant.. Men fortfarande jobbigt. Vår kära lärare meddelade idag att liknande biologirapporter vanligtvis brukar skrivas under det tredje året på en universitetsutbildning i biologi och jag citerar: "Jag tittade på deras mall och den är faktiskt något lättare än eran". Tack för den liksom.

Annars så är helvetesrenoveringen här hemma snart klaaaar! Efter tre jobbiga tapetjakter och bråk visade det sig, efter att tapeterna var uppsatta, att våra väggar är ojämna och allt måste göras från början efter att dom gipsat om dom. Sen valde vi färg istället. Så nu är dem gula, fint till påsk och allt!!! Nej men det är fint faktiskt, haha. Jag vill bara kunna äta normalt i mitt kök igen.

Imorgon har jag en sån där lång skoldag igen.. 9.00-10.00. Sen är det fredag och sen LOOOOOV!


Jag och lillasyster var ute och fotade förra veckan i alldeles för många minusgrader och resultatet blev inte så mycket bättre än såhär haha.

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback