won't you take me to funkytown?

Åh vad jag önskar att mina föräldrar hade tvingat mig att gå på någon vighetskrävande sport när jag var mindre! Vi hade redskapsgymnastik i skolan idag och det är så fruktansvärt roligt, fast det skulle ju underlätta lite om man inte var lika smidig som ett kylskåp... Jag lyckades i alla fall göra lite volter och sånt, även utan trampett hoho. Man får verkligen världens kick av det. Testade också att stå på händer första gången sen mina aktiva polensomrar när jag var liten då det var det enda jag gjorde under några veckors tid haha. Det har ju faktiskt funnits en tid då jag kunde gå ner i brygga från stående, herregud jag skulle väl gå av på mitten om jag försökte mig på något liknande idag. 

Just nu håller jag på att skriva en hälsorapport om hur viktigt det är med träning och sömn. Det komiska är väl att jag för att hinna klart med rapporten i tid både har struntat i att träna och suttit uppe någon timme för länge om kvällarna.

Tesse, om du behöver piggas upp så kan du ju alltid lyssna på den här eller den här låten! Dom gör ett väldans bra jobb på högsta volym i hörlurarna påväg till skolan (exempelvis mot en hemsk spanskalektion) en för tidig, kall och grå morgon måste jag säga.


Glädjehopp vid stranden i egypten cirka tre veckor sen, saknar inte alls.........

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback