Bra torsdag

Började 10.20 och slutade innan 13. Spenderade sedan eftermiddagen med att baka bullar hos agnes, något man gör alltför sällan! Sen var det tillbaka till skolan som gällde för att möta den stora flocken nyfikna/förvirrade 95:or som irrade runt. Konstigt nog var det något av det roligaste jag gjort på länge, att prata med dessa och svara på allas frågor. Vi argumenterade och övertalade folk som om vi aldrig gjort något annat, försäljaryrket är kanske något att fundera på? Haha. Insåg att södra ändå är en väldigt fin skola, man glömmer lätt det ibland. Jag ska lätt ställa upp på nästa års öppet hus, kanske gymnasiemässan också? Trodde absolut inte jag skulle vara där från början till slut men plötsligt var klockan åtta och de fina bullarna nästan helt slutsålda.

Sen börjar man 11.35 imorgon. Så nu blir det troligtvis något beverly hills avsnitt + lite gott att äta innan man somnar.


En bulle. Inte från idag men den är ju fin ändå tycker jag.

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback