Dansproblem

Hejhej!
jag har värsta oturen! Grejen är att den 21 maj ska jag till prag på studieresa i en vecka med hela klassen, och det kommer ju bli hur kul som helst. Bästa veckan på länge antar jag och så var ju dansuppvisningen den 15e maj. Men nu har Sara bytt vecka på uppvisningen så att det krockar med pragresan och alltså missar jag hela uppvisningen. Detta suger. För man bli ju lite omotiverad och åka till dansen varje vecka när jag inte ens får vara med på uppvisningen lägre, för jag var ju så nära att sluta den här terminen. Sista gångerna på terminen brukar man ju i príncip bara repa för uppvisningen också vilket gör att det blir galet tråkigt om man inte ska vara med. Därför blev jag lite depp nu! Jag kommer ju antagligen inte fortsätta i höst, och nu kommer jag missa min sista uppvisning vilket känns sjukt tråkigt, för jag älskar verkligen och dansa och speciellt uppvisningarna. Så nu vet jag inte hur jag ska göra. Sluta eller fortsätta? För dansa är ju det bästa som finns och jag har dansat där sedan jag var åtta år, det är jättesvårt att hoppa av. Och en annan grej som suger är att jag bestämde ju mig för att åka ut till Lisas landställe idag istället för igår därför att jag har dans idag. För misssa dansen suger, eftersom man vill minnas koreografierna och allt. Men det blir ju inte alls på samma sätt när man inte ska vara med på uppvisningen, även om det såklart är tråkigt att missa dansen i alla fall. Men hur som helst kändes allt lite ovärt och onödigt nu. 

Tur är ju att jag och Jenny hur som helst ska ut till Lisas landställe om några timmar! Och det kommer ju alla fall bli jättejättekul! Landstället here we come liksom!!!!! :) <3

//Tesse (Jag försökte ladda upp en bild men det ville inte min dator)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback