Du och jag håller andan och håller händer i språnget

Orkar/vill/kan inte sova. Kom nyss hem från isabel där årets första 18-årsfirande ägde rum. Äntligen är det 93ornas tur haha, fast vissa har ju nästan 9 månader kvar... menmen. Väldigt lyckad och rolig kväll!

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på världens mest underbara låt. Har hört den flera gånger förut men idag blev jag helt plötsligt totalt besatt. Ååååh så bra den är. Jag vet inte riktigt varför men varje gång jag blir besatt av en ny låt känner jag något starkt behov att dela med mig av den till alla i min närhet. Kan typ inte leva med att det finns de som kan ha missat något så underbart.

play

godnatt
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback