Flottsbro



Tänk vad mycket tid man sover bort på helger egentligen. Igår drog pappa upp mig vid 8 för att åka till flottsbro, var nästan ett år sen jag åkte snowboard senast och jag hade helt glömt hur kul det var. I alla fall så kom jag hem vid 1 vilket typ är den tiden jag brukar vakna annars. Jag hade liksom hunnit med tre timmar i skidbacken och hade fortfarande hela dagen framför mig. Fett värt?

Jag fattar inte på vilket sätt man anstränger axlar och när man åker snowboard, men jag får alltid träningsvärk just där. Ett mysterium.

Jag fick en plötslig idé några dagar sen och funderade på att klippa håret kort. Samma natt drömde jag att jag gjorde det och att det blev totalt misslyckat och jag ångrade mig jättemycket. Så jag blev lite avskräckt hehe, tur det. Men jag är så trött på mitt hår! Vill jag ha det ljust eller mörkt? Rakt eller lockigt? Sidbena eller mittbena? Lugg eller inte lugg? Långt eller kort? Uppklippt eller inte uppklippt? Åååh så många frågor..

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback