Jävla lillebror

HEJ!
Jag blir helt galen. För min brorsa är dum i huvudet. Just nu har vi bara en dator som är bra, och jag behöver den när jag ska plugga. Och alltid är Wille där och är inne på facebook och chattar. När jag behöver datan för att PLUGGA kan han inte sluta vara på facebook. Så om vi går upp och äter när jag har datorn innan maten så springer han alltid ner lite innan mig medan jag fortfarande äter och tar den. Han fattar ingenting. Jag måste plugga. Han måste inte vara på facebook hela tiden. Han måste ju fatta att jag måste ha datorn. Åhhh jag blir helt galen, jag orkar liksom inte skrika på Wille varje dag. Och jag gör det varje dag. Så jävla jobbigt. Och så börjar mamma skrika på oss för att hon inte fattar att vi inte kan komma överens, men hon har ju det minst jobbigt! Det är ju jag som inte kan plugga och alltid måste bråka mig till att kunna plugga liksom, som om jag ens vill plugga? Och så sitter mamma och tycker det är jobbigt att vi bråkar. Jag måste både bråka och plugga liksom. Och hur effektivt blir pluggandet när jag alltid måste bråka först. Jag sitter liksom alltid och är arg när jag pluggar. Jävligt effektivt. WILLE ÄR JOBBIG. Jag vill ha ett snällt syskon. Tur att jag har ett snällt i alla fall, alltså Martin. 

//Tesse 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback