Lista

Saker jag kan få för mig att jag verkligen måste göra precis när jag ska börja plugga:

1. Ställa om alla klockor i hela huset så att de på sekunden stämmer överens med fröken ur (behövs faktiskt, jag vill inte ens erkänna hur ofta jag missar bussen på morgonen och springer in till pappa och tvingar honom att skjutsa mig till stationen... snarare regel än undantag).

2. Leta igenom alla lådor, väskor och gamla plånböcker i hela mitt rum och samla ihop alla pengar jag har för räkning. I mynt äger jag tydligen för tillfället 3 tior, 7 femkronor och 128 enkronor.

3. Försöka stapla upp alla 128 enkronor på varandra för att se hur högt tornet blir (och misslyckas).

3. Rensa bland alla mina teveserier (6 säsonger beverly hills, 1 gossip girl, 4 OC och 10 vänner) så att varje skiva ligger i rätt fodral i rätt säsong i rätt ordning på rätt plats i hyllan.

4. Äta en tomat.

5. Skriva ett ytterst intressant blogginlägg.

Anita


Kommentarer
Postat av: tesse

assssssså haahahahahahaahahahahaha SÅDÄR onödiga saker gör inte jag när jag ska pluggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

2011-01-30 @ 19:13:41
Postat av: Anita

hehehehe jaa vad säger man, jag gör verkligen allt för att slippa plugga.... :)

2011-01-30 @ 20:06:20
URL: http://anitatesse.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha XD STÄLLA OM KLOCKORNA EFTER FRÖKEN UR HAHAHAHAHA :)

2011-01-30 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback