modellanita?

Jag blev haffad av en modellscout idag haha. Gick på tåget i centralen helt lökig och solkrämig efter några timmars "solande" (med solskyddsfaktor 30) vid brunnsviken och så börjar två tjejer plötsligt förfölja mig. De sätter sig en liten bit bort och kollar på mig jätteglatt och jag bara stirrar tillbaka väldigt misstänksamt. Sen kommer den ena fram och säger att hon är modellscout för en agentur i stockholm som heter zap models och att hon vill skicka dit mig. Blev helt paff haha. Tror inte det är något för mig direkt, men det var ju smickrande i alla fall, haha. 


modellsnygg eller vad???

Nu ska jag fixa någon typ av middag sen blir det bryan adams på grönan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback