Ni är den bästa klass jag har gått i. Kära kära södrabildare.

Jag trodde jag skulle vara ledsen på skolavslutningen. Men istället är jag gladare än jag varit på flera månader känns det som. Jag typ halvsprang hem ensam hela vägen från stationen och var jätteglad. Sedan går jag in i köket och börjar dansa och skrika för mig själv!!!! Typ "JAG HAR ALDRIG MERA FRANSKA" "JAG HAR GÅTT UT TVÅAN" "MINA KLASSKOMPISAR ÄR BÄÄÄÄST" hahahahahaha. Lyckliga tjejen. Jag som trodde jag skulle gråta galet, men nej,

1. Lättnaden över att skolavslutningen äntligen är förbi är ENORM. Jag har fasat för dagen som är sista dagen med ES2b och trodde det skulle bli jobbigt. Men istället känns det bara enormt skönt att väntaveckorna på den jobbiga dagen är över och jag insåg istället vilken underbar och fantastisk sommar jag har framför mig med alla mina klasskompisar, det är ju bara bäst att tvåan är slut egentligen. Det är ju inte som att min vänskap med mina klasskompisar är över för det, neeeej då inte alls (fast jag antar att den stora gråtattacken kommer att komma när jag åker istället).
2. Den lyckliga känslan av SOMMMARLOV fyller mitt hjärta även i år.
3. Jag måste återigen berätta hur underbar min klass är (det är MIN klass, även fast jag ju egentligen har slutat i den nu kommer det alltid vara min klass liksom). Det är helt sjukt hur många underbara människor som jag tycker om så mycket som det går i min klass. Alltså jag trodde min klass i nian ägde, men det var till jag träffade ES1-2b alltså. Och alltså borde jag ju tycka denna dag är sorglig med tanke på att jag lämnar denna underbara klass nu, men alltså. Nej. Jag är mest jätteglad för att jag har lärt känna alla dessa människor måste jag säga. Sjukt glad. Efter USA kommer ni ju fortfarande vara bäst. Bara så ni vet liksom.
Några av mina älskade muppbildare <3 För övrigt, det känns som det är asmånga som typ inte umgås så mycket med sin gymnasieklass på fritiden liksom, men alltså jag hänger med mina gymnasiekompisar typ 24/7. Hahah.
//Tesse

Kommentarer
Postat av: Mira

åh tesse du är också bäst, puss på dig!! <3<3

2011-06-14 @ 17:39:52
Postat av: Jennymuppen

TESSSE DU ÄGER GALET!!! hoppas Usa blir lika ägigt(; Vi kommer sakna dig vettu. Es3b kommer inte vara lika Najs utan dig!!!:(:(:(

2011-06-15 @ 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback