Arga fåglar tar över mitt liv

Jag har ett nytt beroende. Det tar över hela min fritid. Det gör att jag inte kan fokusera på att plugga eller lägga mig i tid. Detta nya beroende är arga fåglar... alltså som i mobilspelet, angry birds. Herrejesus vad besatt man blir när man väl kommer in i det. Finns typ inget som slår känslan av att äntligen klara en ny bana.... nästan inget i alla fall. Haha. Blev nyss frustrerad över en bana jag aldrig klarade så jag fick idén om att kolla vad min käre vän google hade för hjälp att erbjuda. Tror ni inte då att det finns youtubeklipp för varenda bana som visar hur man klarar den på bästa sätt? Asså hahah, man måste ju älska internet ibland.

Annars så känns livet rätt härligt med våren på ingång och så. Jag gillar när man inte riktigt kan skiljas åt efter skolan och istället går runt lite, sätter sig på en bänk i fatbursparken, ritar med fötterna i marken, njuter av solen och pratar i någon timme om allt möjligt. Det känns vår. Från och med lördag (då jag sitter och skriver högskoleprov i åtta timmar!) ska det tydligen bli varmt och fint ett tag framöver. Vårvårvår<3


Augusti 2009, sommarhäng vid slussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback