Emmaboda och peace and love i sommar

Heeeey guys!!


I förrigår bokades det biljetter till emmaboda och idag när jag hörde att Bob Dylan skulle till Peace and Love så blev jag galet effektiv och bokade till peace and love med!!!!!!!! Längtar till sommaren.

Kul igår när Anita aldrig kom igår och min mobil var hemma och jag inte orkade träna egentligen hahaha. Måndagen var en sådan dag som man bara skulle stannat i sängen. Allt blev liksom fel hela måndagen haha! Och idag gick jag hem och jag känner mig fortfarande helt yr i huvudet. Jättekonstigt. Känns som jag har värsta vätskebristen också och det konstiga är att jag har druckit typ tre liter vatten sen jag kom hem plus mjölk och är fortfarande lika törstig?? Skuuumt. Kan ju glädja mig åt att jag har läst ut le petit enfants du siecle. Tyvärr är det ju också franska imorgon.

puss tjejor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback