jo nu kommer jag nog läsa alla vampire academy massa gånger också

Kärakära bloggis
Jag har tänkt i några dagar nu att jag kanske borde skriva ett blogginlägg, eftersom jag ganska mycket har råkat glömma att bloggen finns senaste veckan. Så alltså skriver jag ett nu eftersom jag har så lite annat att göraaaaa!!!! Not. Men i alla fall. Hohohoho läste ut min nya beroendeserie igår, sista sjätte boken alltså. Och allvarligt, den är bra. Brabrabra. Har kommit fram till att jag är störta suckern när det gäller vampyrböcker haha. Men Vampire Academy, dom är faktiskt kärlek. Liksom seriöst woho ni vet sådana böcker man totally fastnar i och glömmer bort allt annat och bara måste läsa ut dom. Och till skillnad från twilight och bella som är helt hjälplös så är huvudpersonen alltså Rose i den här serien lite mer självständig och springer runt och dödar Strigoi (alltså dom onda haha) hela tiden. Och så slår hon ner folk. Alltså bra. Och man blir helt beroende. Jag menar, Dimitri. Shit pomfrites. Dom är ju inte lika kända i Sverige som dom är i typ USA, men när den första boken kommer på film misstänker jag att det kommer bli lite crazy.

Tack och hej leverpastej vilket rörigt inlägg det här var.

Anita sa förut att allting som är värsta grejen och som folk är beroende av är jag också beroende av alltså av serier och grejer. Och grejen är att jag gillar just de inriktningar på böcker som också brukar inehålla olika serier som blir allmänt värsta hysterigrejorna. Jag menar alltså att jag har haft mitt harrypotterberoende (har för övrigt haha), twilightberoende, saganomringenknäpp, OCberoende, Beverlyhillsberoende, Gossipgirlberoende jaaaa ni fattar grejen. Men grejen är att jag gillar allt som alla blir beroende av plus att jag gillar massa saker som folk inte blir beroende av för jag gillar typ nästan allt jag läser och kollar på fast alla tror att jag bara gillar allt som är värsta beroendehysterin runt. Haha. Tesselogik eller vad är det jag snackar om? Jo men det jag vill komma fram till är att jag är en person som blir helt crazy av det mesta jag kollar på och läser. Hahahaha. Därför är det lågiskt att jag blir beroende av alla vampyrserier och allt annat haha. Fast jag har faktiskt kommit över twilight. Typ.

Nu tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback