"Har ni glömt att folk faktiskt kan engelska?"

Vad man än tycker om melodifestivalen kan man aldrig låta bli att ha en åsikt om vinnarlåten. Själv kunde jag inte ha sagt det bättre än egoina.

Ibland undrar jag förresten vad det är för wannabe-jensen-skola jag går i egentligen... Jag är ju knappt i skolan alls nuförtiden? Max tre timmars skoldagar hela förra veckan förutom fredag, inklusive en studiedag. Tre timmar idag, typ samma imorgon och på onsdag. Borde ju vara jätteglad men jag blir typ irriterad av någon anledning, haha. Det betyder massor av extra tid att använda på ett bra sätt. Jag är inte så bra på sånt. Det brukar sluta med att jag sitter och gör typ ingenting istället. Eller meningslösa saker som att ställa om klockor efter fröken ur, stapla mynt och äta tomater... ja ni fattar.


eller roa sig med sånt här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback