Håkan Hellström...?



Hejhejhej. Dags för ett blogginlägg kanske, efter vissa klagomål (hej moa!). Men nu är fysikprovet över så jag har lite fritid igen. Jag klarade den sista och svåraste uppgiften! Sååå nöjd haha, typ första gången någonsin. Sen hade jag däremot jätteproblem med typ g-uppgifterna... menmen.

Sitter just nu och försöker lära mig att gilla håkan hellström.... det går fortfarande inte. Alla säger ju typ att man kommer över hans gnälliga röst och älskar känslan han förmedlar blabla. Jag väntar på den vändningen, men den kommer ju aldrig. Har försökt lyssna på honom hur många gånger som helst. Får försöka några gånger till, kan ju säga till när min uppenbarelse kommer, haha.

Ååh seth och summer<3 bästa paret ever. Fint avsnitt. Fast oj nu dog caleb...! Shit, det var jag inte beredd på.

//Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback