Prag i mitt hjärta

HEJ Jag har varit i Prag. Det var så jävla roligt att jag dör. Helt sjukt vad kul vi har haft alltså. Älskar alla mina underbara klasskompisar som har gjort den här veckan så sjukt värd. jag har sovit ungefär jättejättelite de senaste fem dagarna kan man ju säga också hahaha. Typ alla har gått ut varje kväll sen i måndags, eller jag har det i alla fall, och det har ju slutat med att man har somnat vid fyra tiden ungefär varje dag och eftersom vi har haft värsta schemat på dagarna har man ju gått upp vid sju eller åtta varje dag och gått runt och studerat arkitektur. Snacka om att alla var ganska döda efter ett tag haha, och typ hela klassen somnade lite överallt på dagarna. Kollade man på film på ett museum eller satt och väntade någonstans så sov alltid lite folk haha. Och sen powernapade man lite på eftermiddagen om man hann. Prag är så jävla fint. Helt sjukt. Och vi har haft så galet roligt. Ska ju lägga upp lite bilder sen. Men inte nu. FÖR JAG SKA SOVA!!!!! Natti //Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback