kemiplugg



Nationella prov i Kemi A imorgon... Så här ser det ut när jag pluggar. Letade upp varenda papper, sammanfattning, prov och labb vi någonsin gjort och sen har jag delat in allt efter kapitel. Fanns inget tillräckligt stort bord så det fick bli golvet. Jag gillar att plugga på golvet, fast det blir kanske liiite obekvämt efter en stund. Det som är bra med det är ju att man inte somnar, vilket jag gör så fort jag pluggar i en soffa. Typ alldeles nyss. Vaknade av att telefonen ringde, helt förvirrad efter skum dröm. Den innehöll någon slags blandning av bildningsentalpier och läskiga anorektiker (jag hade på supersize vs superskinny i bakgrunden förut, fråga mig inte varför...).


Egentligen behöver jag inte oroa mig för provet imorgon, jag har ju fått lite hjälp under kursen... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback