Man får inte glömma att sova

Äntligen utvilad. Har sovit alldeles för lite hela den här veckan, levt på någon slags övertrötthetsenergi och slumrat till så fort jag kommit i närheten av en soffa. Inte tränat på miljarder år och tryckt i mig chips varenda dag ungefär. Min kropp har inte mått så bra.

Vi skulle ju på malins teater men sen fanns det typ inga biljetter och sen tjugo minuter innan föreställningen fick jag veta att det visst fanns biljetter men då hann jag inte dit. Det var fett synd. Men grillningen blev jättemysig i alla fall! Det blev inte så jättesent, var så dödligt trött att jag somnade när jag satt på pendeln hem sen.

Juste jorden ska ju gå under idag vid 6. Då är det ju verkligen ingen idé att plugga fysik inför provet på tisdag, eller hur? Bra. Då skiter jag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback