Jag har fyrkantigt ansikte med mandelformade ögon

Jag vill ha jobb. Men jag vill inte ha jobb. Jag vill ha pengar. Men jag vill ha fritid. Det fungerar liksom inte. Blä. När jag väl börjar leta känns det dessutom omöjligt. Vem vill ha någon under 18 med ett tomt cv liksom? Allt jag har att skriva är typ "Eeh jaa asså jag praoade ju på ett hunddagis i två dagar när jag var tretton" typ.

Idag kom malin förbi en stund och mätte mitt ansikte, analyserade min kroppsform och bestämde mina färger haha. Jag ska tydligen vara modell åt henne nästa vecka då hon ska sminka mig och fixa håret och sånt. Låter ju klart roligare än fysik hehe, blir spännande att se hur det blir.


Jag har en fläck på tröjan fast jag inte har det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback