Aaaahhhhhh töntigaste inlägget eveeeeeer. Puss.

Hey
Inte för att jag brukar skriva värsta talen om böcker direkt. Eller brukar jag det? Hahaha. Hur som helst är hungerspelenserien bästa serien jag har läst på länge. Äntligen något nytt som är sådär sjukt bra och spännande att man bara dör. Känns lite som när jag läste sagan om ringen första gången när jag var liten, SÅ mycket tycker jag om hungerspelen. Fattarni?? DEN ÄR SPÄNNANDE. Det är liksom äventyrsgrejen som är det bästa, och jag älskar att älska äventyrsgrejen. För det var så länge sedan, hade glömt bort hur mycket jag älskar alla böcker som utspelar sig i alternativa världar liksom, om man räknar bort hej snygg mystisk vampyr som blir kära i människotjejer. Man känner att hon har tänkt igenom den värld hon skriver om, till skillnad från typ Vampire Academy där det känns som författaren hittar på världen den utspelar sig i lite efter hand och hela grejen känns lite för platt och overklig, även om Vampire Academy är bäst på sitt sätt. Men inte på samma äventyrssätt som hungerspelen. Åh jag måste läsa om sagan om ringen. Kommer ihåg allt det sjukt underbara bästa med Harry Potter också.
Återigen vet jag varför allting som inte är vardag i böcker är det bästa, även om hungerspelen innehåller massa samhällskritik blablabla så finns ändå hela den där grejen där. Det som är så bäst. Varför gör jag alltid såhär i vår blogg egentligen? Skriver långa tal om alla böcker, filmer, serier, karaktärer och kända personer som jag blir besatta av. Alltid alltid.
hahahaha här är typ fyra sidor ur mitt Harrypotteralbum. Det finns en lång historia till att det här albumet började göras alltså, haha, nästan dör på hur töntigt det här inlägget är. Hihohiho. Det började ju med att jag hade en miljard urklipp och bilder och affisher och andra HarryPotterstuff (ni som kände mig när mitt rum var orange med turkosa möbler vet ju att jag hade typ harrypottersaker typ överallt), och sen lade jag allt i en låda och i garderoben sedan bara för att jag tycker om att klippa och collagegöra saker så började på ett album, och så blev jag lite inne i det, hade ju från början bara tänkt klistra in alla mina tidnigsurklipp å allt men nu håller jag på att göra värsta albumverisionen av alla sju böckerna med alla viktigaste händelser och hahahahahaha. Min fritid liksom. Nej men jag bara började någon gång.
Okej nu ska jag avsluta det här töntiga inlägget.
//Tesse

Kommentarer
Postat av: karro

Åååååh Hungerspelen!!!!!! Så sjukt bra!!!! :D

2011-05-06 @ 15:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback