Blir blind när alla lampor lyser

Hejsan hoppsan bloggen och hejdå helgen och hej vecka nitton. Tiden går så galet fort nuförtiden. Juste jag skrev ju aldrig om hur det gick med mitt "livsavgörande" beslut. Jag gick på mötet på stockholms universitet tillslut och fick på så sätt en plats på forskarskolan i sommar. Jag blev ganska så chockad när de under reservlottningen ropade upp mitt namn bland de typ fem första, jag som aldrig aldrig aldrig har tur i sånt där. Så grejen är alltså att jag offrar tio dagar av mitt sommarlov helt frivilligt för att vara på stockholms universitet och labba kemi. hahahaha. Typ alla i min omgivning, inklusive jag själv, blev ganska så förvånade över mitt plötsliga ryck. Men det verkar faktiskt rätt kul, och fatta vilken bra grej att skriva i sitt cv???

Idag har jag shoppat lite och övningskört för första gången. Det var kul, men jag vill åka snabbare!!! Haha. Nu åkte vi liksom runt på en parkering så jag använde knappt gasen. Sen var jag hos malin en stund så fick hon öva på håruppsättningen hon ska göra på mig imorgon när jag ska "modella" för henne. Igår valde vi kläder också. Jag fick låna ett knallrött tajt boxarlinne att ha på mig på förebilden för att min makeover ska bli större haha. Och bli inte förvånade om jag kommer till skolan imorgon med håret i värsta svinryggen.

Godnaaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback