valborgsmässoafton.

Dagen började med en liten fotorunda i stan med amanda och agata. Vi var en stund på skinnis där vi höll på att blåsa bort och en stund vid slottet där det hände massor och sen en stund på chokladkoppen där jag åt fetaste kladdigaste kladdkakan och en stund på västerlånggatan där vi tillslut blev hemjagade av regnet.

Kvällen var väldigt lång, rolig, knäpp och konstig. Valborg firades alltså på golvet i agnes nya jättefina omöblerade lägenhet i vasastan (inte alls avundsjuk...) tillsammans med massa blandade trevliga människor. Vi hängde en stund vid majbrasan i vasaparken också, det var mysigt. Gänget på cirka 15 blev till sist 4 och det var väl då någon gång som det började spåra lite kanske. Många roliga stunder var det i alla fall. Det var helt ljust ute när vi kände att det var dags att sova, vilket kanske inte gick sådär jättebra. Inga persienner och en tunn madrass på ett hårt golv. Jag var lagom sliten när jag efter tre timmars sömn plus någon halvtimmes städning lämnade de tre däckade tjejerna på golvet och satte mig på pendeln hem med gårdagens smink, frisyr och kläder som jag dessutom sovit i. Och min frukost bestod av fem chips. Haha.

Idag har varit största slappdagen någonsin typ. Fattar inte när klockan blev 6 helt plötsligt. Borde plugga men orkar inteeeeee. Det blir sushi till middag i alla fall<3


Bilderna från kvällen var så fruktansvärt hemska så det räcker nog med en på min feta kladdkaka just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback